jest pusty
zaawansowane
Adidas Puma HUGO BOSS Davidoff Calvin Klein Hermes Nina Ricci Shiseido Clarins Kanebo Thierry Mugler Dupont Dolce & Gabbana Jil Sander Chanel Dior Cartier Prada Lacosta Dunhill Joop Gucci Marc Jacobs Lolita Lempicka Boucheron Baldessarini Max Mara Bulgari Burberry Lalique Carolina Herrera Salvador Dali Paco Rabanne Payot Rene Furterer Matis Mexx Givenchy Kenzo Armani Versace Escada Pupa Deborah Artdeco Makeup Factory Revlon Isa Dora Cerruti Eternity Lancaster Gosh Esprit Dermika Dr Irena Eris Zegna Chloe Caron L'Oreal Max Factor Puma Bruno Banani Naomi Campbell Gabriela Sabatini avril lavigne christina aguilera I COLONIALI Oceanic Tous Molinard Balenciaga John Varvatos Lubin TRUSSARDI Misslyn Balmain Olfactive Studio Huitieme Art Parfums Valentino Dsquared Soraya Carla Fracci Yves Saint Laurent Kappa La martina John Frieda Pierre Cardin Beyonce Bentley Malu Wilz Lanvin Jimmie Choo GlySkinCare Dax Cosmetics SEMILAC Lancome BEAVER YONELLE YOPE SYLVECO VIANEK VEOLI BOTANICA

DERMIKA NEOCOLLAGEN krem pod oczy

Cena produktu: 44,00

Dostępność: Dostępny

Producent: Dermika

Nr. katalogowy: 729

Zdjęcia:
do koszyka

NEOCOLLAGEN MULTIKOLAGENOWY

KREM REGENERUJĄCY POD OCZY

Wygładzenie zmarszczek, ujędrnienie, poprawa napięcia Bogaty krem idealnie dopasowany do potrzeb dojrzałej, cienkiej i wrażliwej skóry wokół oczu. Nasyca skórę regenerującymi składnikami lipidowymi i kondycjonującymi, wygładzając i poprawiając mikrorzeźbę naskórka. Molekuła unosząca powieki poprawia napięcie skóry powiek, wygładza kurze łapki i rozjaśnia cienie pod oczami, zauważalnie odmładzając spojrzenie.

Regularnie stosowany krem zauważalnie poprawia kondycję skóry dojrzałej:

–    zmniejsza długość zmarszczek wokół oczu nawet o 48%*, a głębokość nawet o 26%*,

–    poprawia napięcie wg 100% badanych,   

–    poprawia jędrność i elastyczność skóry wg 95% badanych,

–    zwiększa wygładzenie skóry wg 100% badanych.

Poj. 15 ml .

Zapraszamy do dodania opinii na temat naszych produktów:

Skąd Państwo wiedzą o Naszym sklepie ?

Zapisz się do Newslettera.

Aby zapisać się do newslettera, potwierdź że nie jesteś robotem

Płatności
Ładowanie...